אל תמהרו. נכון – יש באמת המון סוגי צבעים וגוונים מרהיבים שיאפשרו לכם לייצר לעצמכם רהיטים מדהימים שישדרגו את עיצוב הפנים ו/או אדריכלות הנוף לצד שמירה על העץ (מפני התייבשות לדוגמא) אך בכדי שתוכלו לדעת האם הסוג שבחרתם באמת יתאים לכם, אנחנו במאמר הבא ננסה לעשות לכם סדר בבלאגן.

 

מה עלינו לדעת?

בכל הנוגע אל צבעי עץ, חשוב מאוד להבין שלא כל צבע שתרכשו באמת יתאים לצביעת העץ.
נגדיל ונאמר – לא כל צבע מתאים לכל סוגי העצים. המשמעות היא: על מנת לצבוע באופן נכון את העץ העומד מולכם – עליכם להכיר את סוג העץ ואת האופי שלו ולקחת בחשבון את השאלה הבאה: היכן עתיד לעמוד העץ? (פרמטר של מיקום העץ וחשיפתו לתנאי מזג אוויר כאלו ואחרים – חייבת להילקח בחשבון)

צבע לעצים – איזה סוגים תמצאו?

כפי שכבר הבנתם – ישנם סוגי צבעים רבים. אחד הסוגים הפופולאריים הוא סוג הנקרא “צבע אטום“, הצבע הנ”ל למעשה אוטם את שטח העץ ועל ידי כך מאפשר יצירת מראה אחיד ומכסה את כל שטח העץ.
צבע חצי אטום” – צבעים מסוג זה מטרתם להקנות לעץ, באופן מסוים, את המראה הטבעי שקיים לעץ, כלומר, להעניק לכם שילוב בין הרצון לשדרג את העץ במראה צבוע לצד המראה הטבעי של העץ.

‘לכה’ – בסיס מים

‘לכה’ – תוכלו למצוא סוגי ‘לכות’ עם גוון מעט שונה מהעץ עצמו אך בעיקרון צבע ‘לכה’ מעניק לעץ הגנה ומאפשר לכם ליהנות משילוב של עץ מוגן יותר ומצד שני מראהו הטבעי של חומר הגלם.

לכה שהינה על בסיס של מים נחשבת כחדשה יותר בתחום. לכה זו מתאימה מאד לאיטומו של העץ והגנה עליו בתנאי מזג אוויר שונים.
יתרונות של המוצר: ה-‘לכה’ בעלת יתרונות רבים כגון: נוחות עבודה רבה, עמידות לאורך זמן, ללא ריח, מתאימה לריהוט חיצוני ופנימי, מגנה על העץ בתנאי מזג אוויר שונים.

מחפשים מידע נוסף אשר יכול לעניין אותך? היכנס אל הקישורים למאמרים הבאים:

גדר עץ – כל מה שחשוב לדעת על גדרות עץ ועצים לבנייה עצמית של גדרות

דקים – תכנון דקים באופן מקצועי במרכז העצים כמיסה

 

Rate this post

כתיבת תגובה

כמיסה

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

דילוג לתוכן