פרגולות בהתאמה אישית מלאה

פרגולה בהתאמה אישית היא אחת מהאפשרויות לא רק הטובות ביותר אלא החשובות ביותר עבור קהל לקוחות שזקוקים לפתרון הצללה שאינו במידת סטנדרטיות או לחילופין בעיצובים שכולנו רגילים לראות.

איזה מידע תוכלו לקבל במאמר הבא?

ראשית, כפי שפירטנו לעיל, הלקוח צריך להגיע עם מידות וגדלים מוכנים לראש.

לאחר שהבנו זאת הצוות בודק אילו חתכים וגדלים יתאימו.

לאחר מכן נפרוש בפני הלקוח את סוגי האפשרויות אודות קירוי לפרגולה העומדים בפניו, לדוגמא: הצללה במבוק, לאטות, לוחות, מסילות רפרפת, לוחות שיפוע, רשת הצללה וכן הלאה.

לאחר מכן אנו מציעים ללקוח אפשרות של שירות אדריכלות נוף על מנת להתאים את סגנון הפרגולה לסגנון העיצובי של הבית – כפרי, מודרני ועוד.

מחיר. זה השלב בו אנו נותנים ללקוח הצעת מחיר אטרקטיבית ומשתדלים להתחשב בנתונים של הלקוח בין הרצוי למצוי כך שיוכל לקבל פרגולה כפי שהוא רוצה ובמחיר הכי משתלם.

השלב הסופי הוא שלב בדיקת התקינות, כלומר, טרם חומרי הגלם יוצאים לבית הלקוח הם עוברים בדיקה תקינת נוספת בכדי לוודא שהם עומדים בסטנדרטיים הגבוהים שאנו מציבים

פרגולה מותאמת אישית – הלכה למעשה

אז איך זה עובד בעצם?

חשוב להבין: לא כולם צריכים פרגולה במידות סטנדרטיות, כגון: 3X3, 4X4, 3X5, 3X4 ועוד.

הסיבות לכך שונות ומגוונות – חלק לא מכירים את התחום ולא מכירים את האפשרות של פרגולה מוכנה (לפרטים נוספים אודות אפשרות זו, בקישור הבא: פרגולות עץ – מבחר אפשרויות בכמיסה) ואילו החצי השני – מודע לפרטים ופשוט רוצים שהפרגולה תהיה לפי חזונם.

כשלקוח מגיע אלינו אנו מבצעים מספר תהליכים הכרחיים בכדי לספק את המוצר בצורה האופטימאלית ביותר.

5/5

כמיסה

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

דילוג לתוכן