מוצרים לעיצוב הבית

מוצרים בעבודת יד ועיצוב אישי

אצלנו בחברת כמיסה עומדת לרשותכם נגרייה מקצועית כאן מוצגים לכם מוצרי הנגרייה שלנו עבודות נגר ברמה הגבוהה אמינה והמקצועית 

כאן תוכלו למצוא מוצרים שנבנו בנגרייה שלנו ונמצאים במלאי.

במידה ותרצו את המוצר במידות שונות או מוצר דומה בעיצב אישי שלכם תוכלו לשלוח לנו סרטוטים והמידות שתרצו.

מוזמנים ליצור איתנו קשר להתייעצות בנושא

ניתן לשלוח איור/שרטוט בקובץ למייל [email protected]

או לוואטסאפ 053-3240326

תוכן עניינים

עיצוב חלל הבית

חולמים לעצב את ביתם, לחדש את הריהוט או לשנות את הסגנון?

אם אתם בעלי ידיים טובות, מוכשרים בDIY  או אוהבים עיצוב שייחודי לכם ושלא ניתן להשיג ברשתות הגדולות. אתם במקום הנכון, ב״מחסן עצים – כמיסה״ תוכלו לעצב את חלל ביתכם מדקורציה עד לבניית ריהוט לפי עיצוב שבחרתם

משרבייות

המשרביה יכולה לשמש כחיפוי קיר, מחיצה בין חללים, דקורציה ועוד. שימוש במשרביה בחלל הפנימי יוצר שילוב מרהיב בין עיצוב החלל ותאורת הפנים, המקנה לחלל תחושת פתיחות ומרחב. זהו פתרון איכותי בעיצוב ובהתאמה אישית לכל לקוח.

חיפוי קיר

חיפוי קיר איכותיים במגוון דגמים לכל מטרה – למשל, לחדש חדר שינה, חיפוי לאמבטיה, למטבח, לדלתות, לארונות ולכל מקום שרק תרצו. ניתן להזמין כולל חיתוך רגיל או חיתוך צורני בתוספת תשלום.

קופסא בעיצוב אישי

הקופסא מתאימה לאחסן פריטים בהם אתם משתמשים ביום יום וכך להגן עליהם ולשמור על סדר. הקופסא נוצרת בחיתוך CNC. כך ניתן לעצב את הדימוי המופיע עליה לפי טעמכם.

חידוש ריהוט

הארון האהוב צריך תיקון? קניתם ריהוט שתרצו לשפץ ולחדש. אצלנו תוכלו למצוא את כל החומרים לכך. בין צביעה ושיוף, השלמה של רגל עץ שנשברה או שינוי סגנון הריהוט. בנוסף תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים.

ידיות

הידיות הן הגימור הסופי של הריהוט שלכם. בזכות הידיות פתיחת הארון או השידה הופכים לקלים יותר. בנוסף הידית עוזרת ליצירת מראה סגנון אחיד בעיצוב הבית. יש לנו מגוון רחב של צבעים, סוגים וסגנונות שונים לידיות. ככפתור או כידית אחיזה.

רגלי שולחן ומיטה

החלק החשוב ביותר בבניית שולחן או מיטה. תוכלו לבחור רגליים מעץ או מתכת. בסגנון כפרי או מודרני.

תומכי מדף

מדף הוא פתרון אחסון מעולה. בנוסף, פתרון מושלם להצגה של חפצים למשל עציצים שהשקעתם בהם וטיפחתם אותם. חלק מתכנון ועיצוב המדף הוא בחירה בעיצוב תומכי המדף, שיתאימו לסגנון עיצוב הבית. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של עיצובים.

פירזול מסוגנן

אביזרים שונים לעיצוב הבית. מספרים,  צירי דלתות, מתלים.

עיצוב הגינה

כאשר מעצבים את חלל הגינה או המרפסת בביתכם יש להחליט האם לשמור על אותו קו עיצובי שיש בחלל ביתכם או עיצוב ייחודי לחלל הגינה. ב״מחסן עצים – כמיסה״ תוכלו לבחור בין ריהוט גינה שכבר מעוצב על ידי בעלי מקצוע מנוסים בנגרייה שלנו או לעצב בעצמכם לפי גודל הגינה או המרפסת ולפי טעמכם האישי את ריהוט הגינה המתאים לכם.

הרהיטים באים מתאימים גם לעיצוב חלל הבית

אדניות

נבנתה בעבודת יד ועברה תהליכי הקצעה וחיטוי. תוכלו לעצב ולגדר בעזרת האדניות. ומעניק אזור צמחייה ירוק ומרשים בכל מקום אשר תציבו אותם.

מלונה לכלב

מלונת כלבים, מתאימה לגינה או לבית. המלונה מגיעה מפורקת הרכבה פשוטה ומהירה. במלונה המשודרגת – נצבעת בצבע לבן, עם חתיכת סינגלס לאיטום מרבי של המלונה. (אופציה המתאימה למלונת חוץ)
4.2/5

תגובה אחת

כתיבת תגובה

כמיסה

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

דילוג לתוכן