גגות רעפים

בידוד גג עוזר בוויסות הטמפרטורה בבית. בנוסף לכך, מונע רטיבות והצטברות עובש. בשל כך בידוד גג רעפים הינה אחת הפעולות החשובות בתהליך בנייה של הבית שלכם. כבר בשלב התכנון של המבנה חשוב להקדיש זמן יחד עם האדריכל להתאמה של פתרונות הבידוד בהתאם לשימושים שיהיו לחלל בגג הרעפים.

בידוד תרמי רפלקטיבי מורכב משכבת בידוד המגיעה בעוביים ודחיסויות שונות לפי דרישה ואשר עליה יריעת אלומיניום המודבקת מצד אחד או משני צידי הבידוד. יריעות רדידי האלומיניום מיועדות לוויסות הטמפרטורה בבית.

בידוד תרמי רפלקטיבי משמש לבידוד כל סוגי הגגות.

בידוד גג טוב ואיכותי

בידוד לגג רעפים צריך לעמוד במספר דרישות כדי לספק בידוד איכותי.

סוגי הבידוד לגג

בחירת חומר לבידוד גג הרעפים מושפעת ממספר גורמים, כגון ייעוד של חלל הגג והחומרים מהם בנוי הגג עצמו. אצלנו בכמיסה יש מבחר גדול של חומרי בידוד לגגות רעפים,  ניתן להיוועץ אנשי המקצוע שלנו בכל שאלה בנוגע לבידוד גגות רעפים.

יריעות בועות בידוד

פולינום ULTRA משמש כבידוד תרמי ואקוסטי המשלב בין בידוד רפלקטיבי עם בידוד הולכה לבליעה אקוסטית. יריעה זו העשויה ארבעה רדידי אלומיניום טהור עם או בלי רשת לחיזוק מכני בשילוב עם שתי שכבות של בועות אוויר כלוא גדולות, בעלת ההתנגדות התרמית הגבוהה ביותר ועונה לדרישות תקני הבנייה הירוקה המחמירים בעולם. מבנה היריעה הייחודי מאפשר הגנה על היריעות הרפלקטיביות מאבק.

יריעות צמר

בידוד דו-תכלתי (תרמו- אקוסטי) המשמש לבידוד של מחיצות גבס, תקרות וגגות רעפים (ממוקם לאחר הבידוד תרמי). בעל יתרון גדול, ניתן לחתוך צמר הזכוכית לגודל המתאים בצורה מדויקת עבור העבודה או הפרויקט הנתון. שימוש בצמר זכוכית (פיברגלס) ממתן את המעבר בין טמפרטורת יום ולילה, קיץ וחורף ומפחית את השימוש במיזוג אוויר. הוא עמיד בשינויי טמפרטורה ולחות ועמיד לריקבון, עובש ורמשים.

יריעות רב שכבתיות

בידוד תרמי רפלקטיבי. בידוד BTI הבידוד המומלץ ביותר לגג רעפים. יעיל בטמפרטורות חמות וקרות. בטיחותי נגד אש. הבידוד מורכב מרדיד פוליאסטר שעטוף ברדיד אלומיניום משני צידיו. העובי של בידוד זה נמדד ביחידות צול כאשר לרוב הגגות בידוד בעובי של 1-3 צול בהחלט יספיק.

גורמים נוספים המשפיעים על איכות הבידוד של הגג

כתיבת תגובה

כמיסה

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

דילוג לתוכן