גגות רעפים

רעפי בטון אקרשטיין דגמים

דגם פורטו (דגם אקרשטיין)

רעף אקרשטיין ‘פורטו’ החדש חזק יותר, מעוצב יותר ומעניק מופע ייחודי לכל פרויקט. הרעף מיוצר במגוון הרחב של הגוונים שיוצרו עד כה בתוספת גוונים חדשים וייחודיים.

דגם שטוח (דגם אקרשטיין)

גג רעפים בפרופיל שטוח מדגיש את קווי התכנון והמתאר, מעצים את האפקט הגיאומטרי ומקנה למבנה כולו מראה מהודק, חלק והרמוני. ייחודו של הרעף במראה נקי, מינימליסטי, משלים את הקו הייחודי של הארכיטקטורה המודרנית. חדשנות עיצובית זו מאופיינת בשטח פנים חלק במיוחד, באיכות וברמת גימור מהטובים ביותר בשוק הרעפים העולמי.

רעפי בטון עשויים מצמנט פורטלנד, סיד, חול ומים. רעפים אלה, נוצרים על ידי דחיסת בטון בתוך תבנית. רעפי הבטון הינם חומרים חזקים ועמידים להפליא בין 30 ל 50 שנה בממוצע. מחיר רעפי הבטון בדרך כלל נמוך יותר מרעפי חרס. את רעף הבטון ניתן לצבוע באבקות או צבעים, הטקסטורה של הרעף יכולה להיות גסה או חלקה. רעפי בטון מתאימים לרוב סוגי האקלים. 

רעפי בטון אקרשטיין

רעפי בטון הם בעלי התנגדות תרמית נמוכה יותר ביחס לרעפי חרס ולכן מוליכים חום או קור “טובים” יותר אל חלל הגג. רעפי הבטון מיוצרים בדחיסות וברמת צפיפות גבוהה, שהופכת את רעף הבטון לחזק ואטום במיוחד וכן גם עמיד לתנאי מזג אויר קשים. רעפי הבטון מתאימים מאוד לשיפועים חדים וכן שיפועים נמוכים.

אקרשטיין הינה החברה היחידה בישראל המייצרת רעפי בטון.

רעפי הבטון של אקרשטיין כוללים גם: רעפי אוורור, רעפים מנקזים כפתרון למרזב בחזית הגג, רעפים לדודי שמש להעברת תשתיות הקולטים, רעפי חלון, רעפי צד לבניית מזחלות בגמלונים ועוד.

רעפי הבטון הינם בעלי תו ירוק. הבטון מכיל בתוכו גם חומרים ממוחזרים. בסוף חייו, המוצר ניתן למחזור וכן ניתן לפירוק והרכבה מחדש.
הרעפים מגיעים בשלל גדול של צבעים וגוונים ברמת גימור מושלמת ובעיצובים מודרניים.

לרעפי הבטון, ישנם אביזרים משלימים המתאימים לכיסוי מושלם של הגג.

רעפי אקרשטיין בארץ- רעפי הבטון מיוצרים על ידי חברת אקרשטיין.

 

להצעת מחיר והתייעצות יש לפנות לחנות.

יתרונות רעפי בטון

כמיסה

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

דילוג לתוכן