גגות רעפים

למה להתקין חלון בגג רעפים ?

הבחירה להתקין חלון בגג הרעפים היא שילוב של צורך ואסתטיקה. בדרך כלל כאשר עושים שימוש בחלל של גג רעפים צריך פתחים בגג להכנסת אור שמש ואוויר. חלון בגג הרעפים הוא הפתרון היעיל, הטוב ביותר ועל פי רוב היחיד להכנסת אור ואוויר נקי לחלל מתחת לגג הרעפים. מלבד זאת, לחלון גג רעפים מראה יחודי המזכיר לנו נופים כפריים מארצות אחרות, יש בו אלמנט נוסטלגי – רומנטי המוסיף הרבה לאווירה שמקרין הבית כבר כשמביטים בו ממרחק.

מה מייחד חלונות גג ?

בשונה מחלונות הקבועים בקירות הבית, החלונות הקבועים בגג הרעפים מותקנים בד”כ בשיפוע ופונים ישירות אל השמים. משמעות הדבר היא שהם חשופים באופן ישיר לקרינת השמש לרוחות לגשמים ולפגעי מזג האוויר. מסיבה זו על החלונות להיות עמידים מאוד בפני מזג האוויר ואטומים לחדירת מי גשמים ורוחות. חלונות גג רעפים נעים נפתחים בצורה שונה מאשר חלונות רגילים, לחלונות הגג צירים ומנגנוני פתיחה ידניים/חשמליים ייחודיים בכך שהם מונעים חדירה של מים ולכלוך ומאפשרים הכנסת אוויר נקי לחלל הגג.

חלונות גג בכמיסה

אנחנו בכמיסה משווקים חלונות גג איכותיים מאוד של חברת inlux בעלי תו תקן גרמני, החלונות עשויים מעץ קליר ללא עניים ומוגנים בפני תולעים. סוגי חלונות הגג שאנו מציעים הם חלון גג פתיחה מרכזית – PLB,  חלון גג ציר עליון – PLC וחלון גג ציר עליון – PLUX . אנו מציעים גם שירותי התקנה מקצועית עם אחריות לכל המוצרים שאנו משווקים.

חלון גג פתיחה מרכזית (PLB)

חלון גג קלאסי ואלגנטי, מגיע עם הידית גדולה שמקומה בחלק העליון וכוללת נועל, החלון מסתובב על צירו לפי הצורך, דבר המאפשר ניקוי קל בעמידה בתוך החדר.
חלון גג זה מגיע עם צירים מסתובבים שמחוברים בקפיץ הרמוני שמאפשר לשמור את הסוגר בכל זוית עד למקסימום של 90 מעלות.
חלון גג קלאסי ואלגנטי תוכנן עם ידית גדולה שממוקמת בחלק העליון של החלון וכוללת נעילה.
החלון מסתובב על צירו דבר שמאפשר ניקוי קל בעמידה בחדר.
הצירים של החלון מסתובבים ומאפשרים לשמור את החלון בכל זווית של פתיחה עד למקסימום של 90 מעלות.

גדלים אפשריים
55*78, 55*98, 66*98, 66*118, 78*98, 78*118, 78*140.

חלון גג פתיחה עליונה (PLC)

חלון גג עם פתיחה עליונה הינו קל לטיפול, תודות למיקום הידית בחלק התחתון שלו ובנוסף בזכות בוכנת גז בעלת תכונות אוטומטיות,
חלון גג זה נח ומתאים לאנשים הרוצים לאוורר החדרים, במקרה של מזג אויר גרוע, אפשר לסגור את חלון גג תוך השארת פתיחה חלקית לאיוורור.

הפתיחה והסגירה של חלון גג מתבצעות בקלות, במקרה של מזג אוויר גרוע ניתן לסגור את החלון תוך השארת פתיחה חלקית לאוורור. החלון הוא קל לטיפול, תודות למיקום הידית בחלק התחתון שלו. כמו כן לחלון יש בוכנות גז בעלות תכונות אוטומטיות.

גדלים אפשריים 
55*78, 55*98, 66*98, 78*98, 78*118, 78*140.

חלון/חלון ודלת גג (PLUX/PLUX RIBALTA)

חלון ציר עליון רגיל לאור ואיוורור חסכוני ופונקציונלי,

גדלים אפשריים

לחלון
55*45, 50*98, 78*78, 78*98, 70*118.

לדלת

50*98, 78*98

אביזרים משלימים לחלונות גג

כתיבת תגובה

כמיסה

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

דילוג לתוכן