מחפשים דקים לבית? רוצים לעצב את החצר בפרקט משגע אך לא יודעים איך ומאיפה מתחילים?
ברוכים הבאים למדריך המקוצר של מחסן העצים כמיסה: איך תבחרו דק (ותשמרו) על דק ב7 צעדים?
מוכנים? בואו נצא לדרך.

דקים השרון – בחירת דקים לבית – השלבים

שלב מספר 1 – השלב הראשון נוגע אך ורק אליכם והוא מתחיל הרבה לפני שהחלטתם להגיע אלינו.
השלב הנ”ל הוא – בחירת גובה התקציב או טווח התקציב.
אנו רואים לקוחות רבים שדווקא השלב הנ”ל, השלב הראשוני הזה, מצליח לגזול מהם זמן רב.
אנו מציעים, מתוך היכרות של שנים בתחום, לא רק לקבוע גובה תקציב, אלא תמיד לתת לעצמכם אופציה של סטיית תקן בגובה מסוים במידה ותבינו שהצרכים שלכם שונים משחשבתם, תתאהבו דווקא בסוג עץ שיכול להיות יוקרתי יותר וכן הלאה.

שלב מספר 2 – יתרונות ומגבלות. מה הכוונה? ובכן, חשוב להבין שלכל חלל בו נבצע בניית דקים יש יתרונות ומגבלות ונרצה להכיר בהם, כלומר, אם מדובר על חלל עם זוויות מסוימות, מרצפות שאינן שוות בגובה באופן קיצוני. אם אתם מודעים למגבלות אלו – קחו אותם בחשבון.

שלב מספר 3 – העיצוב הכללי בו יורכב הדק. מה הכוונה? ובכן, אם יש לנו עיצוב מודרני לבית, הרי שפחות נבחר דק בעל מראה כפרי, אלא מראה בגוונים שיתאימו למראה הכללי של הגינה/ביתכם.
המשמעות היא: עלינו להתחשב בעיצוב הקיים של החלל בו נרצה לשים את הדק בכדי ליצור באמת הרמוניה ושילוב עיצובי נכון.

שלב מספר 4 – היכן יורכב הדק?, מה הכוונה? ובכן, אם אנו מדברים על דק העומד להיות מורכב במרפסת או בגינה, הרי שאנו נצטרך להתחשב בנתון הנ”ל ולהתאים לו עץ שמתאים לשהייה בחוץ, על מנת  שהעץ יאריך חיים ומראהו לא ייהרס.

שלב מספר 5 – שלב הבחירה. בשלב הבחירה אנחנו נכנסים לתמונה. אתם תגיעו אלינו ותשבו עם אחד מהנציגים שלנו המתמחים בתחום הריהוט בכלל ובפרט בכל הנוגע אל דקים.
אנו נבין מהם הצרכים שלכם, מהו התקציב שלכם ונציע לכם מגוון של אפשרויות.

שלב מספר 6 – שלב ההתקנה. בשלב ההתקנה צוות המומחים שלנו יגיעו אליכם ויבצעו את ההליך באופן מקצועי, נקי, נכון ומהיר. כך שתוכלו ליהנות מחוויות רכישה מתחילה ועד סופה.
כמו כן, הצוות שלנו יענה לכם על שאלות ויעמוד לרשותכם גם אחרי ההתקנה.

שלב מספר 7 – השמירה על הדק. אנו בכמיסה מרכז העצים אמנם מספקים את חומרי הגלם מהיבואן ישירות – אליכם – הצרכן, אך ישנם דברים שעליכם לדעת שאסור לכם לעשות, אחרת שדק עלול להיהרס. לדוגמא: שטיפת הדק תעשה אך ורק עם חומר ייעודי לכך, כל חצי שנה-שנה אנו ממליצים על שימון הדק על מנת לשמר את יופיו, מריחת חומר שקוף מיוחד על הדק להרחקת מזיקים וכדומה. למידע מקיף בדיוק בנושאים הללו – היכנסו למאמר המצורף: שימון, צביעה וטיפול בדקים – איך תשמרו על הדק שלכם?

 

 

מחפשים מידע בנוגע אל פרגולות? היכנסו לקישור הבא: פרגולה מעץ – איכות ועיצוב לפני הכל

 

 

Rate this post

כתיבת תגובה

כמיסה

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

דילוג לתוכן