לא פשוט להצליח למצוא חברה שתלווה אותך מהרגע הראשון, עד לרגע בניית הדק ויותר מכך: גם אחריו – בין אם אתם מעוניינים לבנות דקים באופן עצמאי ובין אם אתם רוצים שאנו כבעלי מקצוע נבנה ונבצע זאת עבורכם, אתם יכולים להיות בטוחים בדבר אחד: אצלנו תוכלו ליהנות ממספר יתרונות. מהם? בואו איתנו אל הפסקה הבאה.

לא מחפשים דקים אלא דווקא פרגולות? היכנסו לקישור מהצורף.

פרגולה מעץ – כל מה שחשוב לדעת על פרגולות לפני שאתם רוכשים ובונים לעצמכם אחת.

בניית דקים ובחירת דק אצלנו – יתרונות

אז מהם בעצם היתרונות שאנו מציעים?

בחירת דקים – מהן האפשרויות שתמצאו אצלנו?

חשוב לנו לומר את המשפט הבא: בחירת דקים ולפיכך – המלצתנו עליהם – תלויה במידה ניכרת במקום בו תחליטו להציב את הדק וזאת מסיבה פשוטה: ישנם דקים שנחשבים כיותר רגישים לחשיפה לשמש, גשם וכיוצא מכך ולכן ההמלצות שלנו יהיו בהתאם לכך.

מעבר לאלו – חשוב לזכור שלעיתים המקום בו מציבים את הדק הוא משטח “בעייתי” ואנו חייבים לדעת את הפרטים הללו בכדי שהמלצת הדק תהיה נכונה בהתאם לבעיות הקיימות במקום בו יוצב הדק.

אילו סוגים יש אצלנו? דק איפאה, אורן, במבוק, סיננטי, קמרו, טיק אפריקאי, אירוקו ועוד.
כמו כן, אנו גם מבצעים חידוש דקים כך שבמידה ויש ברשותכם דק ושקלתם להחליף אותו, רצוי לנסות לבדוק האם נוכל לבצע לו חידוש – להחזיר לו את יופיו ולחזור לכם כסף.
לפרטים בנוגע אל חידוש דקים בחברת כמיסה, אתם מוזמנים להיכנס אל הקישור המצורף.

דקים בפריסה ארצית

כאשר לקוח מגיע אלינו, ראשית כל חשוב לנו להבין מהם הצרכים שלו. בלי השאלה הזו אשר מהווה את השלב הראשוני ביותר – לא נוכל להתקדם קדימה. רק לאחר שירדנו לשורש/עומק העניין והבנו באמת מה הלקוח צריך, נוכל להמשיך לשלב הבא.

לאחר מכן, אנו נרצה לברר האם יש בנייה מיוחדת, בעייתית, זוויות שמצריכות שנדע עליהן הנחשבות כבעייתיות יותר כך שכאשר נגיע להרכיב את הדק, נעבוד באופן המקצועי ביותר בכדי שהתוצאה תהיה הטובה והמוצלחת ביותר.

אנו מבצעים בניית דקים בפריסה ארצית כך שמלבד המבחר הרב שאנו מציעים לצד חומרי גלם איכותיים המחזיקים לאורך שנים – אנו מאפשרים לקהל לקוחותינו מכל רחבי הארץ ליהנות מהשירות שלנו הן לפני בחירת הדק וכן, גם לאחריו.

מעבר לכך אצלנו תוכלו למצוא רהטים משלימים – נדנדות, בתי עץ לילדים, אדניות, פרגולות, גדרות וכן הלאה.

מחפשים מידע נוסף?

היכנסו אל המאמרים הנלווים.

ריהוט גן משתלם במבצע לחודשי הקיץ

 

דק סינטטי – כל הסוגים וכל האפשרויות שתוכלו למצוא אצלנו

Rate this post

כתיבת תגובה

כמיסה

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

דילוג לתוכן