מחפשים דרך מקורית לעצב ולשדרג את מראה החללים השונים בבית שלכם- הסלון, חדר השינה, חדרי הילדים, המטבח וכו׳? בין אם בחרתם בעיצוב מודרני, כפרי או קלאסי – חיתוך עץ בלייזר לעיצוב הבית יכול להיות בדיוק הפתרון העיצובי אותם אתם מחפשים.

עץ אורן איכותי

מלבד העובדה שחומר העץ הופך יותר ויותר פופולרי בשנים האחרונות בשל הייחודיות והעומק העיצובי שבו, ניתן באמצעות טכנולוגיית הלייזר שנחשבת חדה, מדויקת ומהירה לעצב שלל של פריטים ומוצרים עשויים עץ מלא. באמצעות טכנולוגיית הלייזר ניתן ליצור קשת רחבה של יצירות פשוטות ומורכבות גם יחד ולתת לבית שלנו או למשרד מראה לגמרי אחר.

ייעוץ לסוגי עצים של פרגולות ודקים

אז מה ניתן ליצור בשילוב שבין טכנולוגיית הלייזר לבין חומר העץ?

בין היתרונות הבולטים המאפיינים את חומר העץ הוא היותו גמיש, כך שניתן ליצור ממנו כמעט כל דבר ולהיעזר בו בשביל חיתוך בלייזר. תוכלו אפילו לבחור לערוך פעילות יצירה בהם הילדים ייקחו חלק וביחד ליצור שעוני קיר, אביזרי שולחן, תחתיות לכוסות עם הדפס או ציור והכל בעבודת יד בה אתם והם תוכלו להתגאות לאחר מכן. אם עבודות מלאכה פחות מדברות אליכם, אל דאגה, ניתן להזמין מוצרים בהתאמה אישית בהתאם לטעם העיצובי, לפריטים להם אתם זקוקים ולתקציב העומד ברשותכם. ניתן לעצב שלטים מעץ לחדרי הילדים, אותיות עץ גדולות מעוצבות וצבעוניות אשר ירכיבו את שם הילד ונתלה אותן בחדרם על הקיר, לתכנן שלט עם שם המשפחה ומספר הבית שלנו בכניסה לבית ואפילו לתכנן שלטי השראה עם משפטים מיוחדים למשל ״אין כמו הבית״,״ All You Need Is Love ״ ועוד.

היופי שבטכנולוגיה הזו הוא בהיותה מאפשרת להתפרע עם הדמיון שכן ניתן ליצור שלל מוצרים ואביזרי נוי בכל מיני גדלים, צבעים וצורות. השילוב שבין טכנולוגיית הלייזר המדויקת המספקת לנו מוצר המאופיין ברמת גימור מושלמת עם חומר העץ הוא שילוב עיצובי מנצח. ניתן גם ליצור מסגרות עץ מגולפות בעבודת יד בהן נציב תמונות משפחתיות, כלי לממחטות מעוצב, מחזיק סכום או מפיות ועוד.

5/5

כתיבת תגובה

כמיסה

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

דילוג לתוכן