כדי לבחור פרגולה לגינה מבין הסוגים השונים והרבים שנמכרים כיום צריך להכיר לעומק את הסוגים השונים, את ההתאמה של כל סוג וסוג לייעודים או שימושים מסוימים וכך להשכיל ולבחור בדיוק את הפרגולה המתאימה ביותר. במדינת ישראל, שבה ישנם ימים רבים של שמש ישירה חשוב מאד להקפיד לבחור פרגולה שתתאים בדיוק לצרכים וגם תחזיק מעמד למשך זמן ארוך ככל האפשר. כך אפשר יהיה להבטיח שהייה נעימה ובטוחה בחצר או בגינה גם בימים החמים ביותר.

פרגולת עץ איכותית בכניסה לגינה פרטית

התכונות החשובות של הפרגולה, אותן צריך לקחת בחשבון ועליהן צריך לחשוב הן חומר הגלם שממנו תהיה עשויה הפרגולה, איזה סוג של פרגולה יתאים לגינה הספציפית (עומדת או תלויה), האם הפרגולה תהיה קבועה או כזאת שניתן לפתוח או לסגור בהתאם לצור ולמזג האוויר וכמובן בחירה של הדגם הנכון והמתאים, כולל הצבע והדוגמא. כיום אפילו ניתןלהזמין פרגולות בעיצוב אישי ובלבד שהפרגולה ועיצוב הגינה ילכו ביחד יד ביד.

ייעוץ לסוגי עצים של פרגולות ודקים

איך בוחרים פרגולה?

כמו בתחום נוספים אחרים ובבחירות חשובות שצריך לבצע על מנת לעצב את הבית כראוי, גם כאן מומלץ לפנות אל איש מקצוע המכיר את התחום כדי שיוכל לסייע, לראות את הגינה, את המידות ואת הצורה שלה ולומר על איזה סוג של פרגולה הוא הכי ממליץ. במידה ואין אפשרות להסתייע באיש מקצוע אפשר להתייעץ עם הנציגים המקצועיים של החברה שממנה קונים את הפרגולה. חשוב לצורך כך לומר להם מה מידות הגינה ואפילו לשרטט את הגינה על דף כדי לשמוע את חוות דעתם.

עיצוב פרגולה מעץ אורן בבית פרטי

דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון מראש הוא כיווני האוויר שאליהם פונה הגינה כדי שאפשר יהיה להעריך מהן השעות ביממה שבהן תהיה שמש חזקה יותר או פחות. כאשר יילקחו בחשבון כל הפרטים הטכניים החשובים אפשר יהיה להתחיל לחשוב על הפן העיצובי, הטעם האישי של הלקוח וכיצד ישתלבו ביחד זה וזה. לאחר התקנת הפרגולה אין ספק שמראה הגינה יהיה לא פחות ממושלם והפרגולה תבצע את תפקידה על הצד הטוב ביותר כנגד השמש.

Rate this post

כתיבת תגובה

כמיסה

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

דילוג לתוכן