אוהבים שינויים? אין זה סוד כי תקופת האביב בפתח ואנשים רבים אוהבים לבצע שינויים בעיצוב ביתם.

יש המבצעים שינוי במטבח, חדר השינה, סלון, חדר האורחים

ויש המסתפקים בשדרוג החלל על ידי פרקט מעוצב וחדשני.

התקנת פרקטים על ידי מקצוענים

אין זה משנה היכן אתם רוצים להתקין את הפרקט, בחדר השינה, בסלון או אפילו במטבח (פרקט עמיד למים הוא הפתרון) העיקר שתבחרו את בעל המקצוע המקצועי והאמין ביותר, בעלי מקצוע נוטים למרוח את הזמנים ולא לדייק בעלויות כך שבראש ובראשונה תצטרכו למצוא בעל מקצוע אמין ומקצועי.

היכן מוצאים בעל מקצוע אמין ומקצועי?

את בעל המקצוע שלכם תוכלו למצוא על ידי המלצות של מכרים או לחילופין בעזרת מנוע החיפוש של גוגל. אם הנכם מתגוררים באזור המרכז תוכלו להקיש מתקין פרקטים בתל אביב או למעשה התקנת פרקטים בפתח תקווה. לאחר שהקשתם את מילת החיפוש תוכלו לברור בין שלל התוצאות העומדות לרשותכם. לרוב באתרי האינטרנט השונים תוכלו למצוא דוגמאות וטקסטורות שונות ומשונות. תוכלו למצוא רעיונות עיצוביים חדשניים, המלצות על בעל המקצוע ועוד.

סוגי פרקטים

קיימים מגוון פרקטים, תוכלו למצוא פרקטים בהירים, כהים, עמידים למים, פרקט למינציה, פרקט שכבות ועוד. בעקבות הביקוש לפרקטים ענף זה מתחדש משנה לשנה ולכן צפויים שדרוגים בכל עת.

פרקט סינטטי\למינציה – פרקט למינציה הינו הפרקט הזול ביותר הקיים בשוק. בעקבות המראה הזול של הפרקט החלל עלול לקבל מראה פחות ממושלם ואת התוצאה הזו אתם בוודאי לא רוצים לקבל. בנוסף, קיים פרקט מסוג סינטטי  פרקט מסוג זה נראה פחות יוקרתי מפרקט עץ אך התחזוקה השוטפת שלו היא קלה ובנוסף, אין צורך לחדש אותו כל כמה שנים מכיוון שהחומר נשמר לאורך שנים.

פרקטים מעץ שכבתי – זהו למעשה פרקט שכבות, סוג זה מיוצר בדרך כלל משכבה אחת או משתי שכבות של עץ לבן, המטרה בסוג פרקט זה הוא להיות זול יותר מפרקט העשוי מעץ מלא. ניתן למצוא את פרקט השכבות במגוון שכבות כגון: עץ אלון, בוק או דובדבן.

פרקט עץ מלא – סוג זה הוא היקר ביותר בשוק, מראה הפרקט אצילי והוא נראה יוקרתי מאשר שאר הפרקטים. פרקט מסוג זה קשה לתחזוקה מכיוון שכל סימן בו גלוי לעין. ניתן למצוא את פרקט העץ המלא בצבע אחיד ולא ניתן לשלב בו טקסטורות שונות. אתם למעשה מקבלים מחיר יקר, התקנה יקרה וחמר גולם בעייתי.

Rate this post

כתיבת תגובה

כמיסה

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

דילוג לתוכן