רבים חושבים שפרגולות, מטרתן, רק לספק לנו פיתרון חכם כהצללה ו/או כנגד הגשם בחודשי החורף.
אז נכון, אין צל של ספק שמדובר על פיתרון חכם אך עם זאת – לא מדובר רק על פיתרון פרקטי, אלא גם דקורטיבי. במאמר הבא נבחן כיצד תוכלו לשדרג את הגינה בעזרת פרגולה, איזה עץ יותר מומלץ וכן איך אנחנו נכנסים לתמונה? הכל במאמר שלפניכם.

מחפשים מידע בנוגע לבניית פרגולה או גדרות מעץ באופן ספציפי? הקישור למאמר הבא הוא בשבילך:

בנייה ועיצוב פרגולת עץ איכותית במחירי מבצע

גדרות מעץ לגינת הבית שלך

פרגולות – מידע מקיף

אנו נרצה לפתוח את האמרה החשובה הבאה: לא כל עץ יכול “לשרוד” את תנאי הטבע השונים.
לא כל סוג של עץ יכול להחזיק מעמד אל מול שנים על גבי שנים של חשיפה לשמש (על אחת כמה וכמה במדינה חמה כמו ישראל) וכן, חשיפה ממושכת לגשם.
למה חשוב לנו דווקא לציין זאת? ובכן, חשוב להבין שישנם עצים שיותר מתאימים לחשיפה מסוג זה על פני אחרים, אך אנו אומרים זאת בהסתייגות ותכף תבינו גם למה.

אחת מהאפשרויות (אנו מציינים סוג אחד אך תוכלו כמובן ליהנות מסוגים נוספים ו/או להתייעץ איתנו בנושא) הטובות וכן, הפופולאריות ביותר בתחום מזה שנים רבות הוא עץ אורן.
הסיבה לכך שעץ אורן הפך לכה אטרקטיבי הוא לא רק מחירו המשתלם אלא גם העובדה שמדובר על עץ מאוד נוח לעיבוד, כה נוח שניתן אפילו להרכיב את הפרגולה לבד.

אדריכלות נוף ושילוב אלמנטים עיצוביים-פרקטים

אז כפי שציינו בתחילתו של המאמר – לאדריכלות נוף יש מספר אלמנטים חשובים במסגרת תפקידה:
להצליח לענות על צרכי הלקוח, משמע, אם ללקוח יש צורך בגדר חזקה ויציבה שתמנע מילדים נפילה אל הבריכה, הרי שזהו צורך שיעמוד בראש סדר העדיפויות של האדריכל.
אם אנו מדברים על מרפסת/גינה שטופת שמש, הרי שהדבר שיעניין את האדריכל יהיה, כמובן, דרך לבצע הצללה בין אם מדובר על סוכך ובין אם מדובר, כפי שציינו לעיל, על פרגולה.

לרוב, כאשר אדריכל ירצה לשלב פרגולה בגינה, הוא ינסה להתחשב באלמנטים נוספים – העיצוב הכולל (במידה וקיים) שיש בגינה, הצבעים הדומיננטיים שירצה להשתמש בהם במהלך עיצוב הגינה, מהם הצבעים שבעל הבית יותר מתחבר אליהם ואילו פחות. הקו המנחה תמיד יהיה – הצורך ביחס אל הרצון לספק עיצוב ברמה גבוה.
אדריכלות נוף כוללת בתוכה עולם שלם שיצליח להפוך את גינתכם לעולם פראי ונעים, כזה שיגרום לכם לרצות לשבת מתחת לפרגולה וליהנות מהבריזה.

אנו מספקים שירותי אדריכלות נוף, פרגולות, דקים, מחסני עצים, ריהוט גן ועוד.
לפרטים נוספים אתם מוזמנים לסייר באתר שלנו!

מחפשים מידע ספציפי בנוגע אל דקים לגינה? המידע החשוב לפניכם:

דקים לגינה – הכל בנוגע לבניית דקים לגינתכם ולביתכם

 

Rate this post

כתיבת תגובה

כמיסה

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

דילוג לתוכן