מחפשים סוגי דקים אחרים ולאו דווקא דק סינטטי?
תוכלו למצוא מידע עבור בניית דקים מחירים עם ובלי הרכבה בקישור המצורף

נושאי המאמר:

לכל תקופה יש מגמה המאפיינת אותה בענף הבנייה (ובכלל). אם אתם רוצים לשמוע את דעתנו בכל הנוגע אל מהפכה של ממש בעולם העצים, הרי שרצוי מאוד שנתחיל עם הנקודה האקולוגית המשמעותית הראשונה – הלא הוא העץ הסינטטי.

 

דקים סינטטיים – הקדמה

בשל הביקוש הרב בעץ וכתוצאה מכך – כריתת היתר שגרמה לסיכון הכחדה של סוגי עצים רבים – קמה מגמה חדשה ומעניינת. מגמה ירוקה, טבעית המהווה, כפי שאמרנו קודם לכן – פיתרון אקולוגי חשוב. דק סינטטי. דק יפהפייה במראה של עץ מבלי הצורך לכרות עץ, בפועל.

אז כמובן שמדובר על פיתוח טכנולוגי ועל מוצר המשלב בתוכו מספר חומרים, כגון: עירבוב של סיבים פלסטיים, עץ גרוס, נסורת ופולימרים. לעיתים מדובר גם על פלסטיקה ממוחזרת, דבר שכמובן מצליח לשדרג את רמת האקולוגיה של אותו הדק.

דק סינטטי – מדוע זו בחירה נהדרת?

ראשית כל – הסיבה המרכזית היא העמידות. כל עץ – מכל סוג, רגיש לנזקי הטבע השונים – חשיפת יתר לשמש, מגע עם מים וכויצא מכך. דק סינטטי לעומת זאת, הוא דק עמיד למזגי האוויר – גשם, לחות, קור, חום, הדק הנ”ל מצליח לשרוד את כל המכשולים הללו. צבעו איננו דוהה, יופיו אינו נעלם.

כמובן, בכל הנוגע לנראות. עץ הוא באופן כללי מוצר נורא מרשים, מוצר המשדר יוקרה.
כאן בעצם מדובר על נראות מדהימה של העץ אך מבלי להצטרך לתחזק אותו ולחשוש שמא עם הזמן הוא יתחיל לאבד מיופיו. משמע – אסתטיקה במיטבה.

כפי שבוודאי הבנתם – מכיוון שמדובר על רהיט דמוי עץ, התחזוקה בו למעשה לא קיימת. אין כל צורך לשפץ, לשייף, לצבע או לשמן.
מעבר לכך, מדובר על חומר מאוד קל לניקוי וזאת בשל העובדה שלוחות הדק הללו מצופים בחומרים שאטומים לחלוטין למים כך שניתן לנקות את הדק ללא חומרי ניקיון ייעודים.

נקודה נוספת שחשוב לנו מאוד לציין היא שבניגוד לדקים אחרים מדובר על דק שאינו מהווה גורם משיכה לחרקים ומזיקים. זאת גם אחת הסיבות לכך שמדובר על דק בעל עמידות ואורך חיים גבוה מאוד.

שילוב עם ריהוט גינה

כאשר בוחרים לעצב את החצר (או הבית) עם דק סינטטי, הרי שאפשרויות נוספות הבאות בחשבון הן האפשרויות של יצירת מראה כפרי לגינה. ניתן ליהנות מאפשרות זו על ידי שילוב של בניית פרגולות מעץ כאפשרות הצללה הן לימי הקיץ והן לימי החורף (מאמר בנושא על אפשרויות אלו בקישור המצורף), גדרות מעץ, נדנדות מעץ, בתי ילדים, מחסני עץ ועוד.

 

יש לכם שאלות? צלצלו או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

Rate this post

כתיבת תגובה

כמיסה

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

דילוג לתוכן