פרגולה תלויה – מתי, איך וכמה זה עולה?

תכנון מקדים לבניית פרגולות

אם אתם מתעניינים בפרגולות, חשוב להבין שתכנון פרגולה הוא בין הצעדים הקריטיים שיש לעשות.
מעבר לעובדה שתכנון מקדים יאפשר לכם לדעת איזו פרגולה תתאים לכם (למשל: אם הפרגולה תהיה ממוקמת באזור קטן, הרי שיש לחפש פתרונות פרקטיים כמו פרגולה תלויה שחוסכת במקום).
בעת התכנון, חשוב להחליט היכן תמוקם הפרגולה – זכרו: מיקומה ביחס לשמש ישפיע על כמות הצל שתוכלו להרוויח.

לא מתעניינים בפרגולות אלא דווקא במוצרים אחרים שלנו? אולי הקישורים הבאים יעניינו אתכם:

רהיטי גן במבצע סוף עונה – דקים, פרגולות, גדרות 

דק איפאה – בניית דק איפאה, השיקולים והיתרונות

מכירים את המאמרים שאומרים לכם איך תוכלו לבחור פרגולה, איזה חומר גלם הכי מומלץ, איזה עיצוב נהדר והרשימה אינה נגמרת?
אל תבינו אותנו לא נכון…גם אצלנו תוכלו למצוא מאמרים נרחבים על נושאים אלו שמטרתם לעזור ולכוון אתכם אבל המאמר הבא שלפניכם אינה דומה למאמרים שהכרתם.

אנחנו רוצים לדבר אתכם על הטעויות הכי נפוצות שתמצאו אצל אנשים המתעניינים בפרגולות.

מוכנים? קדימה.

פרגולות – מה אסור לכם לעשות?

  1. מישהו בתחילת דרכו. אז נכון, הוא מציע לכם מחיר ממש משתלם. המחיר קורץ, אתם עומדים לסגור איתו אבל…עדיף שלא!. אדם בעל ניסיון וותק ידע היכן להתקין את הפרגולה (כן שמעתם נכון – גם לזווית בה הפרגולה תהיה ממוקמת, במידה וניתן לבחור את המיקום – יש משמעות רבה אודות הבריזה שתקבלו). מעבר לכך, מדובר על עניין בטיחותי שיאפשר לכם להיות סבורים ורגועים שהפרגולה לא תיפול, תאבד מיציבותה וכן הלאה.

  2. לא חוסכים. מה הכוונה? אל תחסכו על חומרי גלם. תופתעו – הכוונה היא לא רק לחומר הגלם עצמו – אלומיניום, עץ וכיוצא מכך. מדובר על המרכיבים החשובים אף יותר – אלו שמטרתם לחבר בין קורות הפרגולה, לייצב את הפרגולה ולדאוג שזו לא תזוז.

  3. יד שנייה? לא תודה. כן, תתפלאו אבל לעיתים ‘קרובות אנו שומעים על לקוחות שמוצאים חומרי גלם יד שנייה מאנשים אשר החליטו לפרק את הפרגולה שברשותם. אז נכון, לעיתים באמת מדובר על חומרי גלם איכותיים אך מומלץ שלא לקחת את הסיכון ותמיד לרכוש בעצמכם, לוודא שאתם מקבלים סחורה איכותית שתהיה בטיחותית וגם תחזיק לכם הרבה זמן.

  4. צביעה? אך ורק לפני התהליך. אז נכון – פרגולות מעץ מצריכות מכם השקעה ובה תצטרכו לצבוע אותה אחת לשנה על מנת לשמר את יופייה, לוודא שהעץ לא התבקע, לצבוע את העץ בכדי להרחיק מזיקים אך בתהליך הראשוני יש לצבוע את הפרגולה לפני שהיא מורכבת.

  5. מחסן עצים – תמיד בעדיפות. תזכרו שמחסני עצים מחזיקים מבחר עצום של סחורה הקשורה…איך לא – לעץ ולכן יש להם גם התמחות הנוגעת בדבר. מומלץ תמיד לרכוש חומרי גלם ממקום שיכול לספק לכם מבחר, ייעוץ ומחירים אטרקטיביים.
    אם אתם דווקא בעניינים של פרגולות אלומיניום – מומלץ להגיע למקום המתמחה בתחום הנ”ל ולא לבחור במקום שמוכר ‘על הדרך’ חומרים כאלו ואחרים.

  6. היתרי בנייה? כיום קיים חוק הפרגולות ולכן הרבה יותר קל (מבעבר) לבנות פרגולות וליהנות מפתרונות הצללה חכמים. עם זאת, לחוק יש סעיפים המתירים את סעיפי הבנייה מבחינה חוקית ויש לבדוק זאת טרם מתחילים את התהליך בכדי למנוע עוגמת נפש, כאב ראש והוצאת כספים מיותרים.

מחפשים מאמרים רלוונטיים ומעניינים נוספים? היכנסו לקישורים הבאים:

פרגולות עץ באיכויות ברמה אחרת ובמחירים ללא מתחרים

מחסן עצים מוביל ללא מתחרים – מרכז העצים כמיסה

Rate this post

כמיסה

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

דילוג לתוכן