לא נמתח אתכם עוד – הגיע הזמן שתדעו מה מחסן העצים מציע (מלבד חומרי הגלם המגוונים) כך שתוכלו לעצב ולשדרג את מראה הגינה שלכם…מוכנים? בואו נתחיל!

כמיסה – מעצבים לכם את הגינה

ריהוט גן – אז מה תוכלו למצוא אצלנו?

נתחיל מכך שאנו מציעים לקהל לקוחותינו מבחר עצום של גוונים. מה הכוונה? ובכן, מכיוון שאנו מחסן עצים ניתן למצאו אצלנו עצים בכל מיני גוונים – כהים, כהים יותר, בהירים, בהירים יותר וכיוצא מכך.
מה שאומר שאנו יכולים להתאים לכם את הרהיט לפי העיצוב שכבר קיים אצלכם בגינה או לחילופין לפי עיצוב שאתם רוצים שיהיה לכם.

אנו מציעים מבחר של אפשרויות: מחסני עץ גדולים ומאסיבים על מנת ליהנות מפיתרון איחסון חכם.
נדנדות מעץ, בתי ילדים מעץ, אדניות מעץ לעיצוב הגינה (מסביב לעצים, פרחים וכדומה), אדניות עץ במבחר גדלים בהתאמה אישית, פינות ישיבה, ספסלים, מושבים יחידים מעץ, ערסלים ועוד.

פתרונות הצללה

אנו פוגשים לקוחות רבים שמגיעים בכדי לרכוש בית עץ לילדים (לבדיקה אודות בתי העץ לילדים שיש ברשותנו אתם מוזמנים להיכנס אל המאמר הבא שילמד אתכם איך תוכלו לבנות להם את בית העץ בעצמכם לחלוטין – בתי עץ לילדים במבחר דוגמאות בשיטת עשה זאת בעצמך)  אך מבינים שיש להם צרכים נוספים כמו: פיתרון הצללה לגינה/מרפסת, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על הקיץ הישראלי הלוהט.

אנו מציעים מבחר פרגולות בגדלים וגוונים שונים. אנו נוכל לספק לכם פיתרון חכם להצללת הגינה, החצר, המרפסת – גם אם נתקלים עד כה בבעיות שמנעו מכם להרכיב את הפרגולה – ברשותנו פתרונות טכנולוגיים מתקדמים החל מזוויות מיוחדות לפרגולה ועד פרגולות תלויות.
לבדיקה בעצמכם אודות האפשרויות שאנו מציעים, אל תהססו והיכנסו:
פרגולת עץ מחברת כמיסה

דקים

כמו כן, אנו גם מציעים דקים הן לבית והן לחצר. מדובר על אחת מהאפשרויות הטובות ביותרמ בחינת עיצוב לבית (משדרגת את הנכס באופן משמעותי, מקלה על התחזוקה הכוללת של הבית, נעים לדרוך עליהם וכד’) וכן, גם מבחינת צמצום העלויות ומהי הכוונה? הרבה פעמים לקוחות מתלוננים בפנינו על העלויות והזמן שהם משקיעים בטיפוח והשקיית הגינה – דקים מצליחים לפתור את הבעיות הללו ולמעשה לצמצם את העלויות הרבות שכרוכות בטיפול ותחזוקת גינה.

לבדיקת אפשרות זו, אנו ממליצים שתיכנסו אל הקישור הבא:

דקים – בנייה, תכנון, הרכבה.

 

Rate this post

כתיבת תגובה

כמיסה

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

דילוג לתוכן