אם פעם עיצוב החצר הייתה בגדר פריבילגיה, הרי היום לעיצוב החצר יש השפעה לא קטנה על מראה הבית. כאשר האווירה הופכת למשתלמת יותר- השהייה בבית הופכת לנעימה יותר. בניית דק מעץ בבית פרטי מסייעת לתחושת החמימות. מה היתרונות בבניית דק מעץ ומתי צריך לערב איש מקצוע- במאמר שלפניכם.

דקים מעץ אורן בגינה פרטית

שילוב עם הצמחייה הירוקה

בניית דק מעץ משתלבת בצורה נפלאה עם הצמחייה הירוקה ושאר הפריטים בגינה, כך ניתן ליהנות ממראה יפה ומרשים. לצורך שמירה על הבטיחות כדאי לבחור ריצוף מעץ הידוע כחומר איכותי. כמו כן, העץ ישמש אתכם להצללה מפני קרני השמש.

ייעוץ לסוגי עצים של פרגולות ודקים

לריצוף יעיל במיוחד

אם פעם היה נהוג לראות משטחי דקים שאינם בטיחותיים, היום כבר התמונה שונה לחלוטין. התפתחות תחום עיצוב הגינה הביאה לכך שהיום ניתן לראות דקים בעיצובים מרהיבים. היום ניתן להבחין בדקים בעלי מראה עדין וססגוני העשוי ממבחר עצים. היום ניתן לראות שלל עצים המרכיבים את הדקים ומשפיעים על חזות המשטח ואופן התחזוקה.

היום ניתן לראות משטחי דקים העשויים מחומרים שונים ומאופיינים במראה עדין. דק איפאה, אורן או קומארו עומדים לבחירתכם כאשר יש לבחור את הדקים בהתאם לתקציב ולצרכים המתאימים. כמו כן, חשוב מאד לבחור סוג עץ שיענה על דרישות האקלים באזור המגורים. לצורך כך ניתן להתייעץ עם מומחה בתחום שיתאים את סוג העץ.

 

מה באשר לתחזוק

היה זה מישהו חכם שאמר פעם כי דבר שקל לעשותו קל יותר לא לעשותו. למרות שתחזוקת דקים אינה נחשבת לפעילות מורכבת במיוחד, אלא דווקא לפעולה פשוטה חשוב מאד להקפיד על הביצוע וכך למצות את השימוש בדק. אחד הדברים החשובים ביותר אשר יסייעו לשמור על הדק הוא ניקיון הרצפה. הרצפה חשופה לאבק, פיח ושאר פגעי מזג האוויר.

חשיבותו של איש מקצוע

כפי שנאמר קודם לכן, ישנה חשיבות רבה להשקיע בבניית דקים,הרי דקים משפרים את מראה הבית וגורמים לו להיראות טוב יותר הן בפני הדיירים הן בפני האורחים המגיעים לבית.

תחזוקת דקים צריכה להתבצע אחת לכמה חודשים זאת בהתאם לחשיפת הדק לקרני השמש, כדאי לבקש סיוע מאיש מקצוע. איש מקצוע מומחה בתחום יכול להביא איתו חומרים איכותיים המיועדים להתקנת רצפת דק. ביכולתו של איש מקצוע לעשות שימוש בחומרים המיועדים לניקוי דקים. חומרים איכותיים יכולים להסיר כתמי פטריות ועובש וכך לחדש את מראה הדקים. חומרי ניקיון איכותיים ישיבו לדקים את המראה היפה שלהם.

**המאמר נכתב באדיבות כמיסה מרכז עצים

5/5

כתיבת תגובה

כמיסה

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

דילוג לתוכן