התקנת דקים בחצרות ובמרחבי הגינות הפרטיות, הולכת וצוברת תאוצה בשנים האחרונות, הן מהסיבות הדקורטיביות השונות, והן מהסיבות הכלכליות והחסכוניות. בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי בתים פרטיים עושים שימוש במשטחי דק לצרכי ריצוף הגינה או החצר ונהנים ממוצר עמיד, איכותי, מרהיב וחסכוני לאורך שנים. בכתבה הבאה נציג בפניכם מספר סיבות שיגרמו גם לכם לעשות שימוש במשטחי הדק השונים.

דק עץ קמרו בטיילת ציבורית

התקנת דקים בגלל היופי שבדבר

הסיבה המרכזית בגללה יותר ויותר בעלי בתים פרטים עושים שימוש במשטחי הדק, היא בראש ובראשונה היופי הטבעי שבדבר. דקים לגינה הם למעשה משטחי חיפוי מעץ, המעניקים לגינה או לחצר מראה טבעי, חמים ויוקרתי. משטחי הדק בניגוד לריצוף חלקים שונים בחצר בבטון או ברצפות, מקנים לשטח החצר או הגינה מראה טבעי ומהודר.

פרויקטים מוצלחים של דקים מעץ

התקנת דקים בגלל החיסכון לאורך זמן

סיבה מרכזית נוספת להתקנת דקים בחצר הבית היא החיסכון התפעולי לאורך זמן. בניגוד למשטחי דשא המצריכים אמצעי השקיה תמידיים, ובניגוד לגינות נוי המחייבות את בעלי הבית להשקעה מרבית לאורך כל ימות השנה, התקנת דקים הינה פעולה המצריכה השקעה ראשונית בעת התקנה בלבד. ההוצאה הראשונית של התקנת משטח הדק, ביחס להוצאות התפעוליות של תחזוק גינה או משטחי דשא (גננות, השקיה, רכישה מערכות השקיה וכדומה), מאפשרת לכל אחד ואחת מכם ליהנות מחיסכון משמעותי בהוצאות התחזוקה השוטפות לאורך זמן. כמו כן, בעת התקנת דק אתם למעשה נרתמים למאמץ הלאומי בחיסכון במים, כפועל יוצא מכך שאתם מוותרים על משטחי דשא או גינון.

גדרות עץ בהתאמה לדק באיכות גבוהה

התקנת דקים בגלל הסביבה הנקייה יותר

משטחי דק דורשים מכם תחזוקה מינימאלית ביחס לתחזוקת גינות או חצרות מרובות צמחייה. כמו כן, גינות בתים פרטיים בהן קיימת צמחייה מרובה סובלים באופן משמעותי יותר ממזיקים ומכרסמים שונים הנוהגים להתביית בחצרות מרובות צמחייה. התקנת דקים פותרת לכם את הבעיה, ומכסה חלקים נרחבים משטח החצר שלכם במשטחי דק מרהיבים ויפים למראה, ובעיקר מעניקים לך תחושה יוקרתית וסביבה נקייה לאורך זמן.

התקנת דקים בגלל התחזוקה החסכונית לאורך זמן

רבים מאיתנו נוטים לחשוב שמשטחי הדק דורשים אמצעי תחזוקה רבים ובאופן שוטף, תפיסה זו הינה מוטעית, מכיוון שתחזוקת משטחי הדק כמעט ואיננה דורשת פעולות יוצאות דופן מלבד ניקיון המשטח מעת לעת ומצביעת משטח הדק אחת לשנה או שנתיים (תלוי במצבו) באמצעות צבע שמן הנספג בעץ ושומר על מרקמו הטבעי לאורך שנים. הוצאות התחזוקה למשטחי הדק הן ההוצאות הנמוכות ביותר ביחס להוצאות תחזוק ותפעול גינות באמצעים שונים כגון: משטחי דשא, העמדת צמחייה וכדומה.

התקנת דקים בגלל הטרנד העיצובי

ללא כל ספק, התקנת משטחי דק הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי המושך יותר ויותר בעלי בתים פרטיים לעשות בו שימוש. משטחי דקים מהווים פונקצית עיצוב ודקורציה מושלמים לחצרות הבתים הפרטיים, והם מאפשרים לבעלי הבתים הפרטיים להתקין מגוון נרחב של אלמנטים עיצוביים על גבי משטחי הדק באופן טבעי,יעיל ונוח.

התקנת דקים בגלל אפשרויות העיצוב השונות

על גבי משטחי דק בחצר הבית תוכלו למקם מערכת ישיבה מהודרת, תוכלו להעמיד אגרטלים ענקיים ובתוכם צמחייה מהודרת, כמו כן, תוכלו לחתוך ריבועים בגדלים שונים ולשתול עצי פרי ונוי. השילובים השונים והוספת האלמנטים על גבי משטחי הדק, יעניקו לחצר ביתכם מראה מלבב, יוקרתי, מהודר ואקסקלוסיבי.

התקנת דקים בגלל הפשטות שבדבר

התקנת דקים (בניגוד לדעה הרווחת), הינו הליך ביצועי פשוט ומהיר, המוענק לכם על ידי בעלי מקצוע רבים בתחום זה. עלויות ההקמה הראשוניות כוללות בין היתר את רכישת העץ ואת זמן העבודה של בעלי המקצוע, ובכך למעשה סיימתם עם ההוצאות השוטפות של תחזוקת הגינה והחצר לאורך זמן. התקנת משטחי דק הינה פעולה היכולה להסתיים תוך מספר שעות קצר מרגע התחלתה והיא מאפשרת לכם להעמיד לרשותכם חצר מרהיבה ומושקעת ביופייה בעלויות מינימאליות.

לסיכום, התקנת דקים בחצרות הבתים, וגם בגגות, היא ללא ספק אחד מהטרדנים העיצוביים המובילים כיום בסביבת המגורים של כולנו. אם גם אתם רוצים ליהנות ממראה יוקרתי ומהודר, וליהנות מפונקצית עיצוב שאיננה דורשת מכם תחזוקה שוטפת וקבועה, פתרון התקנת הדקים נועד בדיוק בשבילכם. זה הזמן להתחיל לתכנן את משטחי הדק שלכם, וליהנות מכל היתרונות המופיעים בכתבה.

5/5

כתיבת תגובה

כמיסה

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

דילוג לתוכן