אם יש משהו שאנו יכולים להעיד כאשר מדובר על כלל הלקוחות שלנו הוא הדבר הבא:
לקוח אוהב לקבל את כל השירותים תחת אותה קורת גג.
מדובר על האפשרות שבמידה רבה, ניתן לומר, מאפיינת אותנו בכל הנוגע לאספקטים של ריהוט הגינה בעץ (לצד אפשרויות נוספות כגון: רעפי פלדה, רעפי חרס ועוד).

אנו במאמר הבא לא נעסוק בכל הרהיטים שאנו מסוגלים לספק כיוון שתוכלו למצוא את הקטגוריות לכך ולבחון בעצמכם את המוצרים והשירותים שאנו מציעים – במאמר הבא נרצה לסרוק את העצים עצמם.
מהי הכוונה?
בואו אחרינו ותראו בעצמכם.

יודעים מה אתם מחפשים? רוצים לרכוש רכישת פרגולה – פרגולות מעץ ממרכז העצים כמיסה? הקליקו על הקישור שצירפנו!

סוג העץ – עוד לפני בחירת הרהיט

אין זה משנה אם אתם זקוקים לפרגולה, דק או למחסן עצים – הדבר הראשוני שצריך להניע אתכם הוא סוג העץ.
אז בואו נאמר מספר מילים עלינו בכל הנוגע לעצים. אנו מרכז עצים המספק מבחר של סוגי עצים, כלומר, אם תבחרו עכשיו לבנות מחסן עצים מעץ מסוג ספציפי ויהיה אכן מדובר על כמות גדולה – אנו נדאג לייבא עבורכם אותו.

על מנת שנוכל להתאים ולעזור לכם לבחור את סוג העץ (בין אם מדובר על אורן, אשוח, אורן מחוטא, אורן מוקצע, במבוק, סינטטי, עץ דו שכבתי וכן הלאה) נרצה להבין מהו המוצר שאתם רוצים ולפי כך לבחור את סוג העץ שיתאים לכך.
נעבור אתכם עלמאפייני הבנייה, נשוחח עמכם על שיקולים של חוזק ועמידות (שהרי אם תרצו גדר שמטרתה למנוע נפילות לבריכת הבית או מהמרפסת, נציע לכם עץ הרבה יותר חזק ומאסיבי).
כמובן שנרצה להבין שיקולים של מחיר ועיצובים.

לאחר שהבנו את כל הנקודות הללו ולמעשה הצלחנו לגבש מעין “שרטוט דמיוני” מהו המוצר האידיאלי עבורכם – נתחיל לבחון את האפשרויות העומדות בפניכם.

האם מדובר רק על ריהוט לגינה?

זו שאלה מצוינת – כזו שאנו נוטים להיתקל בה מדי פעם. חשוב לנו לציין: התשובה לכך היא לא.
שהרי ניתן לקחת כל עץ ולהפוך אותו לרהיט. לדוגמא: אצלנו תוכלו למצוא דקים לבית, כך שתוכלו לעצב את ביתכם באופן יוצא מן הכלל ולשדרג את ערכו.
כמו כן, אפשרות נוספת הנחשבת כבין המובילות שלנו אלו הם עצים עבור חיפויי עץ – הנחשבים כאחד מאפשרויות העיצוב הטובות ביותר בשוק.

האם אתם תוכלו להרכיב לבד את הרהיטים?

ובכן, זה למעשה תלוי בכם.

אם למשל נכנס אלינו לקוח ומעוניין לרכוש לעצמו חומרי גלם לבניית פרגולה אך הוא רוצה לעשות זאת לבדו עם הדרכה וליווי שלנו – אכן הדבר אפשרי לחלוטין!

במידה ומדובר על אדם המעוניין שאנו נבצע את השירות מעזרה של בחירת העץ והרגע בו נבנה עבורו את הפרגולה – גם אפשרות זו אפשרית ומומלצת לא פחות.

 

מה בנוגע לחומרים משלימים?

כאשר אנו אומרים את הביטוי “חומרים משלימים” אנו למעשה מתכוונים לכל אותה מעטפת שאמורה לתחזק את הגינה שלכם, את המוצר שקניתם. ניתן דוגמא.
אחת “מסודות המקצוע” שרבים אינם יודעים היא העובדה שללא צבע מיוחד שיש למרוח על הפרגולה אחת לתקופה – העץ למעשה מתייבש, נבקע, נראה פחות טוב ואט-אט מתחיל להיהרס כך שהפרגולה הופכת פחות חיננית.

אצלנו ניתן למצוא חומרים המיועדים למריחה על הפרגולה ועל שמירתה.
מעבר לכך, יש לנו חומרים נוספים שיש למרוח על פרגולות, דקים וכיוצא מכך – שמטרתם היא להרחיק ומנוע ממזיקים לפגוע בעץ – דבר שקורה לרבים שאינם מבצעים את הפעולות הללו.
כמו כן, ניתן למצוא אצלנו חומרי עבודה, צבעים, מרזבים, דשא סינטטי ועוד.

מחפשים מידע נוסף בנוגע לאפשרויות הרכישה אצלנו? אל תהססו והיכנסו אל הקישורים הבאים:

דק סינטטי – אפשרות לעיצוב הבית והגינה

בניית דקים במגוון סוגים ובמחירים ללא כל תחרות במרכז העצים כמיסה

Rate this post

כתיבת תגובה

כמיסה

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

דילוג לתוכן