רבים נוטים לחשוב שאופציה זו הייתה כאן ומאז ומתמיד – פרגולות תלויות.
למרבה הפלא – אופציה זו נולדה בעקבות צרכים רבים של לקוחות אשר זקוקים לפיתרון הצללה (מפני גשם, שמש, דקורציה וכדומה) כשמדובר על מקומות קטנים/צרים, מקומות בהם הזווית להנחת הפרגולה בעייתית, מרפסות, כיסוי באזור חנייה ועוד – אלו הן חלק מהסיבות בגינן נבחר באופציית פרגולות תלויות.
כיצד זה נראה? האם מדובר על אותו ההליך ופרוצדורה? האם העלויות דומות? אודות שאלות אלו ושאלות נוספות התכנסנו במאמר הנ”ל. בואו נבדוק את התשובות יחד.

מתעניינים בפרגולות רגילות ולא תלויות? היכנסו אל הקישור המצורף: בניית פרגולות מעץ מכל סוגי העצים ובכל הסגנונות.

פרגולות עץ תלויות – ניראות

אם נעסוק לרגע בכל הנוגע אל נראות הפרגולה נוכל לומר שפרגולות תלויות יהיו קטנות יותר ואם תחשבו על כך: זה גם הגיוני. לרוב, נבחר בפרגולות תלויות כאשר יש בעיה של צפיפות במקום שלא כמו פרגולה שאנו מציבים בגינה. אלא מקומות שבהם אנו “חוסכים במקום” ולמעשה משתמשים בקיר שקיים כחלק מקורות של הפרגולה.

לפרגולת עץ תלויה לא יהיו 4 רגליים כפי שאנו רגילים לראות, כפי שגם בוודאי הבנתם – היא נשענת על הקיר, מבנה קיים ולכן יהיו להם 2 רגליים.
כמו כן, מעבר לפרמטר הבנייה – הנראות תהיה אותו הדבר. בחירת העץ תהיה לפי טעמכם האישי וכיוצא מכך.

אם בדרך כלל פרגולות דורשות תכנון מקדים – בפרגולות תלויות הדבר בא לידי ביטוי על אחת כמה וכמה. מדובר על תכנון מקצועי, מעמיק. הפרגולות יתחברו אל הקיר באמצעות כבלי ברזל או כבלי פלדה (אלו יצליחו לקבע אותן לא רק באופן וויזואלי שנראה טוב, אלא גם באופן בטוח).

פרגולה תלויה

עלויות של פרגולות תלויות

מה בנוגע לעלויות אתם שואלים? ובכן, חשוב להבין שפרגולות תלויות דורשות יותר תכנון ועבודה. יתרה מכך: ההוצאה לפועל של עבודת הפרגולה התלויה תיעשה רק לאחר אישור של גורם מקצועי.
מכיוון שמדובר על עבודה מעט יותר מורכבת, המחירים יהיו גם בהתאם לכך.
עם זאת, חשוב לנו לציין שאנו מציעים מבצעים אטרקטיביים לקהל לקוחותינו ולכן תוכלו למצוא גם פרגולות תלויות במחירים משתלמים.

פרגולות עץ תלויות – עיצובים

עיצובי הפרגולה, כפי שציינו לעיל, ייראו פחות או יותר – אותו הדבר. תוכלו ליהנות מפרזולים מעניינים, עצים איכותיים וגימורים ברמה גבוהה. אין צורך לחשוש שמדובר על פרגולות הנראות באופן שונה לחלוטין.

רוצים לראות את מבצעי ריהוט לגינה אנו מציעים לצד מוצרים נוספים? אל תפספסו את האפשרות והיכנסו אל מאמרים הבאים:

דקים לגינה – בניית דקים לגינה ולבית ותכנונם.

ריהוט גן במבצע משתלם – אדניות, דקים ופרגולות

 

5/5

כתיבת תגובה

כמיסה

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

דילוג לתוכן