בואו לא נפתח עם המובן מאליו בכל הנוגע לחשיבותה של פרגולות וכיצד הן מסוגלות לענות על הצרכים שלכם. בואו נצלול ישר לעומק העניין.

מחפשים דווקא מידע דקים ולא פרגולות? אל דאגה – תוכלו למצוא מידע מעניין בקישור הבא אודות דקים וסוגי הדקים שאנו משווקים.

תכנון דקים לגינה ולבית עושים רק בכמיסה מחסן עצים – שירות עם אחראיות.

אילו סוגי פרגולות ניתן למצוא?

פרגולה בחלל קיים. מה הכוונה? ובכן, הכוונה פשוטה: יש מקום בנוי שכל מה שצריך זה להוסיף לו גג, בכדי להוות ולספק פיתרון הצללה חכם. זו אפשרות נהדרת ושימוש נכון בחלל קיים שיכול לשדרג את מראה המקום ולספק לכם פיתרון בחודשי הקיץ הלוהטים בעיקר.

פרגולת גגון – פשוטו כמשמעו. מדובר על צורך רק בגגון למטרת חיפוי, עיצוב וכדומה ולא בפרגולה שלמה. מתי, למשל, נשתמש באופציה זו? כשאנחנו רוצים בכניסה לבית אזור מוצל, כשאנחנו רוצים ליצור הצללה לאזור החנייה, במקרים של מרפסת קטנה וכן הלאה.
כמובן שישנה האפשרות להקים רק גג למקום שרוצים להצליל. מדובר אפשרות זו מוכרת גם כאפשרות של “פרגולה תלויה” כי הבסיס קיים (קירות) ועליו רק מלבישים את הגג שמכסה את כל האזור. אפשרות זו נחשבת ליוצאת מן הכלל, כאשר מדובר, לדוגמא,  על חלל קטן.

פרגולה – מדובר על הפרגולה הרגילה, זו שכולנו מכירים. מכירים אותה מאפס, בהתאם לצרכי הלקוח וכמובן  – בהתאם לאזור בו הוא מוצב. כלומר, אם מדובר על אזור עם צרכים מיוחדים, נבצע פתרונות חכמים כך שנוכל להתאים את הפרגולה לאזור הספציפי אליו הוא מיועד.

שילוב של מספר עצים

אין ספק שמדובר על האפשרות המושלמת. אנו נתקלים בלקוחות רבים שפשוט לא מצליחים לבחור ממגוון העצים שאנו מציעים – לכל עץ יש את הקסם שלו, היתרונות והגוונים המיוחדים שלו.
אז מה יותר טוב מאשר להצליח לשלב את האלמנטים הללו יחד?
בואו ניתן דוגמא: אחת האפשרויות הטובות ביותר זה למעשה לבחור לבנות פרגולה מעץ מסוים והגג שלה יהיה מעץ צפוף, למשל: פרגולת אורן עם תקרת מבמבוק (הנחשב כמושלם עבור גגות לפרגולות).

כמובן שזו רק אופציה אחת שציינו. על מנת לדעת טוב יותר האם האופציה שאתם רוצים היא אפשרית, כל שעליכם לעשות זה פשוט לשאול אותנו – בין אם בפגישת ייעוץ, טלפון או אפילו השארת פרטים עם השאלה כאן באתר.

מחירי פרגולות

בואו ניתן דוגמא למחירים שניתן למצוא אצלנו. אם למשל אנחנו מדברים על פרגולת אורן, המחירים מתחילים מ-400 ומעלה למטר מרובע, כמובן שהמחיר כולל גם את השירות שלנו אחרי שרכשתם את המוצר – לכל שאלה אנחנו נעמוד לרשותכם.

פרגולת עץ גושני (הנקראת גם פרגולה מעץ דו שכבתי) המחירים יחלו מ-500 ₪ ומעלה למטר מרובע, כולל התקנה.
עם זאת, חשוב לנו לציין – אנו מציעים מבצעים רבים ולכן מומלץ מאוד לבדוק איתנו האם יש לנו מבצע שיכול להיות אף רלוונטי יותר מההצעה הנ”ל.

פרגולות בסגנונות עיצוב שונים

מכירים את זה שאתם חולפים על פני חצר של מישהו, גינה ציבורית או אפילו במחסן עצים ורואים כל מיני סגנונות של פרגולה? הסיבה לכך פשוטה: מדובר על סגנון עיצובי הן בשל העץ והן בשל העיצוב שנעשה לפרגולה עצמה.
זוכרים שאמרנו שיש אפשרות לשילוב של עצים? ובכן, כל חברה/בעל מקצוע יכול להציע שילוב אחר ומיוחד לצד מכלול של אפשרויות לשדרוג הגינה –דקים, גדרות עץ, דשא סינטטי, אדריכלות נוף וכן הלאה.
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם תוכלו למצוא בקישורים הבאים:

פרגולות – כל מה שחשוב לדעת לגבי סוגי עיצובים, מחירים ושילובי עצים ברכישת פרגולה

 

 

Rate this post

כתיבת תגובה

כמיסה

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

דילוג לתוכן