הגינה בחצר הבית, היא ללא ספק המיקוד בבית, שהרי בה תוכלו לארח
בני משפחה וחברים לארוחות חגיגיות ואפילו סתם לשבת ולקרוא עיתון או ספר בצהרי היום.

כאשר מדברים על עיצוב הגינה, נראה כי האפשרויות הן רבות ואנשים רבים משקיעים את מיטב כספם על מנת לקבל חצר מטופחת ומעוצבת בדיוק כפי שהם חולמים. כאמור, נראה כי אנשים רבים נעזרים בשירותי בעלי מקצוע שונים על מנת לעצב חצר חלומית, כמו – אדריכלים, מעצבי פנים, אדריכלי נוף, גננים, נגרים ועוד בעלי מקצוע שונים.

על מה צריך לשים דגש בעת עיצוב גינה?

עיצוב ריהוט גינה היא לא עניין של מה בכך, הרי לכל פריט יש השפעה רבה על העיצוב, החל מבחירת ריהוט גן מעץ מודרני ועד בחירת דק תואם בקפידה לאופי החלל. למעשה, כיום תוכלו לרכוש ריהוט גן העשוי מעץ איכותי וחזק בגוון מסוים בשילוב עם רצפת דק יוקרתית ממש באותו גוון של הריהוט – כך תקבלו מראה אחיד של גינה כפרית ומטופחת בדומה לגינה אירופאית מרשימה. כמובן שעליכם להתאים גם צמחייה מטופחת, אבני מדרך, מטבחי חוץ, פינת מנגל ועוד מגוון אביזרים שישלימו לכם את חווית האירוח והישיבה הגינה.

מגוון סוגי רהיטי גן

תחום רהיטי גן, שינה את פניו בשנים האחרונות ונראה כי שלל האופציות החדשניות יכולות מעט לבלבל את בעלי הגינות וזאת בשל המבחר הרב הקיים בשוק. בין יתר מוצרי הריהוט תוכלו למצוא את הבאים: מיטות שיזוף מפנקות העשויות עץ יוקרתי, גזיבו המשמש להצללה מלאה, שולחנות וכסאות, פינות ישיבה, שולחנות קפה, כורסאות, פופים, שמשיות ועוד מגוון רב של רהיטים מעץ שיתאימו בקפידה לרצפת הדק שבחרתם.

מה צריך לדעת לפני שבוחרים ריהוט גן?

חשוב לזכור כי הריהוט נמצא בחוץ ובמרבית ימות השנה הוא חשוף לגשמים, לשמש, לחות ורוחות. לכן, חשוב לבחור ברהיטים העמידים מפני מזג האוויר, על מנת שתוכלו ליהנות מהם לאורך שנים רבות. כיום, תוכלו למצוא אף ריפודים איכותיים לפינות הישיבה אשר אטומים מפני חדירת מים, אך כמובן וודאו זאת טרם הרכישה.

5/5

כתיבת תגובה

כמיסה

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

דילוג לתוכן