רוצים להפוך את חצר ביתכם לחצר מושקעת, יוקרתית ומהודרת? מעוניינים להעניק תחושה טבעית, חמימה ופסטורלית לחצר ביתכם? גם אתם רוצים להעניק לחצר ביתכם תחושה של צימר חלומי? זה הזמן להתחיל לחשוב על התקנת דקים בחצר הבית. בכתבה שלפניכם ריכזנו עבורכם מספר טיפים קטנים שיסייעו גם לכם להפוך את חצר הבית למקום מושקע ויוקרתי באמצעות התקנת משטחי דקיםללא ברגים.

גינה לי, גינה לי חביבה ויוקרתית…

חלום הבית הפרטי עם הגינה, הוא עדיין חלומם של רוב אזרחי מדינת ישראל, בכל הקשור לאיכות חיים וסביבת מגורים איכותית. החלום הישראלי הנפוץ והפופולארי אודות חצר יוקרתית, הוא אינו נחלתם הבלעדית של בעלי הבתים הפרטיים, אלא גם של דיירים המגוררים בדירות גג בעלות מרפסות גדולות או קטנות, המאפשרות התקנת משטחי דק יוקרתיים להשלמת העיצוב.

התקנת דק עץ בסביו

יתרונות התקנת דקים בחצר הבתים

התקנת משטחי דק בחצר הבתים או במרפסות הגג מעניקות לכם מגוון נרחב של יתרונות הכוללים בין היתר:

  1. מראה טבעי חמים
  2. גינה מהודרת ויוקרתית המעניקה תחושה של חופשה אמיתית בחצר הבית
  3. פתרון חסכוני לאורך זמן (אין שימוש מיותר במים, אין צורך בתחזוקת גינון קבועה וכדומה)
  4. משטחי הדק מונעים ממזיקים ומכרסים שונים להגיע לשטח החצר שלכם
  5. משטחי הדק מאפשרים לכם לשמור על סביבה נקייה שאינה דורשת פעולות תחזוקה רבות
  6. משטחי הדק מאפשרים לכם לעצב באופן מהודר ויוקרתי את חלל החצר

ועוד.

יתרונות אלו ונוספים מובילים יותר ויותר משפחות בישראל להתקין משטחי דק דקורטיביים בחצר ביתם, ובכך הופכים את משטחי הדק לאחד הטרנדים המובילים בעולם עיצוב החצרות והגינות בבתים פרטיים או בדירות גג בעלות מרפסות בגדלים משתנים.

דקים ללא ברגים – מה זה בכלל?

התקנת משטחי דק מתאפשרת במספר שיטות שהיעילה והבטוחה ביותר שבהן היא התקנת משטחי דק ללא ברגים. בשיטה זו, משטח הדק מורכב באופן מודולארי ללא צורך בהברגת ברגים או מסמרים הפוגמים באיכות העץ לאורך זמן. כמו כן, התקנת דקיםללא ברגים מאפשרת לכם ללכת על בטוח (תרתי משמע), ומבלי לחשוש מבורג מסוים שיחליט לצאת ממקומו ולהוות סכנה ומטרד להולכים על גבי משטח הדק.

קורות העץ המורכבים בשיטת התקנת דקים ללא ברגים הן קורות עץ שאינן נפגעות במהלך ההתקנה והעבודה, ולכן הם שומרים על מראה טבעי ממושך יותר. שמירה על מראהו הטבעי של העץ בשילוב בטיחות הופכים את התקנת משטחי הדק ללא ברגים לשיטה היעילה ביותר בתחום התקנת משטחי דק בחצרות הבתים או בדירות הגג. בנוסף ליעילות שבדבר, התקנת משטחי דק ללא שימוש בברגים מאפשרת לכם ליהנות ממשטח רציף ויפה יותר, שאינו מקבל “כיעור” הפוגע ביופיו של המשטח הרציף.

תחזוקת משטחי דק

תחזוקת משטחי עץ בכלל, ותחזוקת דקים בפרט, מומלץ לבצע פעמיים בשנה, ובעיקר לקראת חילופי העונות העיקריים (פעם אחת לקראת חודשי הקיץ, ופעם שנייה לקראת חודשי החורף). תחזוקה שוטפת על פי מועדים אלו תאפשר לכם ליהנות ממשטחי עץ פונקציונאליים ותקינים לאורך זמן.

תחזוקת דקים וקורות עץ הנמצאים מחוץ לכותלי הבית, יש לתחזק באופן שוטף אחת לשנה באמצעות צביעת משטחי העץ והדק בצבעי שמן. צביעת משטחי העץ תאפשר לכם להגן על העץ מפני מזיקים ומפני פגעי מזג האוויר. הקפידו לעשות שימוש בצבע שמן הנספג היטב בתוך העץ, ומאפשר לעץ “לנשום” בצורה טבעית. במידה ואתם מעוניינים לשמור על הטקסטורה המופיעה על משטחי העץ, הקפידו על צביעה בגוונים שקופים.

שמירת הדק לאורך זמן מתאפשרת באמצעות שמן מיוחד או ספריי שנועד לשמור על מראהו הטבעי של משטח העץ לאורך זמן. עם סיום פעולות הניקוי השונות, יש לרסס על גבי הדק חומר מיוחד הנמכר בחנויות המתמחות בחומרי בניין וציוד לגינות. הקפידו לעשות שימוש על פי ההוראות המופיעות בגב המכשיר, וגם אתם תוכלו ליהנות מיכולת שימור של משטחי העץ שלכם לאורך שנים.

לסיכום, התקנת משטחי דק בשיטת עבודה ללא ברגים, מאפשרת לכם ליהנות ממספר רב של יתרונות, הן בטיחותיים, הן דקורטיביים והן ברמת השימור על מאפייני העץ ומראהו הטבעי לאורך זמן. במידה וגם אתם מתכוונים להתקין משטחי דק בחצר ביתכם בזמן הקרוב, זה הזמן הנכון לברר פרטים נוספים אודות התקנת משטחי דק ללא ברגים.

5/5

כתיבת תגובה

כמיסה

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

דילוג לתוכן